۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در شاهرود تعطیل شد

 مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در شاهرود تعطیل شد

شاهرود- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تعطیلی مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در شاهرود خبر داد و گفت: ۱۵۹ واحد متخلف از قوانین بهداشتی در شاهرود و میامی تعطیل شده اند.

آرش صیدآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در جریان نظارت و بازرسی ضابطان بهداشت از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی یک مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در شاهرود پلمب شد، ابراز داشت: این مرکز به صورت غیر مجاز توسط افراد فاقد صلاحیت اقدام به ارائه خدماتی نظیر حجامت، ماساژ، زالو درمانی، طب سوزنی و غیره می‌کرد.

وی ضمن بیان اینکه هر گونه اقدامات درمانی نیازمند داشتن آموزش، مهارت، کارت بهداشت و مجوزهای لازم است، افزود: روز گذشته این مرکز تعطیل و پرونده نامبردگان به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری در جریان نظارت و بازرسی‌های به عمل آمده ۱۵۹ واحد متخلف از قوانین بهداشتی تعطیل شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای توجه به طرح سلامت محیط، افزایش سلامت عموم شهروندان و جلوگیری از مسمومیت یا به خطر افتادن زندگی مردم صورت گرفته است.

صیدآبادی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور ۲۳۴ واحد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از بروز مسمومیت‌های ناشی از آب و مواد غذایی همواره مورد تاکید است و صاحبان کسب را به رعایت موارد بهداشتی دعوت می‌کنیم.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از دخالت مستقیم به طور جد اجتناب کرده و آن را با شماره ۱۹۰ در میان بگذارند تا موضوع توسط کارشناسان بهداشت رسیدگی ودر صورت محرز شدن تخلف از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.

کد خبر 5698016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha